Terapia Krótkoterminowa Skoncentrowana na Rozwiązaniu
dokumentacja w indywidualnej karcie ucznia Magdalena Raj-Wróblewska
Indywidualna terapia psychologiczna
dokumentacja w indywidualnej karcie ucznia Katarzyna Józwiak Marta Kucner Justyna Konrad Julianna Mielczarek Magdalena Raj – Wróblewska Anna Raszewska
Indywidualna terapia logopedyczna
dokumentacja w indywidualnej karcie ucznia Jolanta Hewner – Malesa Aneta Rudnicka Małgorzata Sędek
Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne służące likwidowaniu fragmentarycznych deficytów oraz usprawnianiu zaburzonych funkcji
dokumentacja w indywidualnej karcie ucznia Aneta Granosik
Zbieranie opinii na temat dziecka lub pełnoletniego ucznia z placówek, do których uczęszcza w celu uzyskania informacji o problemach dydaktycznych i wychowawczych
Opinie przesłane ze szkół notatki z rozmów psycholodzy pedagodzy
Prowadzenie obserwacji dziecka lub ucznia w przedszkolu, szkole lub placówce w celu uzyskania informacji o problemach dydaktycznych i wychowawczych
Notatki z obserwacji, dane z obserwacji zawarte w opinii psycholodzy pedagodzy logopedzi
Orzekanie o potrzebie kształcenia specjalnego, zajęć rewalidacyjno – wychowawczych rocznego przygotowania przedszkolnego i indywidualnego nauczania dzieci i młodzieży
Przeprowadzenie procedury wydawania orzeczeń zgodnie z liczbą wniosków, które wpłynęły do Zespołu Orzekającego. psycholodzy pedagodzy logopedzi
Opiniowanie w sprawach określonych w Ustawie Prawo Oświatowe oraz w innych przepisach związanych z kształceniem i wychowaniem dzieci i młodzieży
Opinia dla dziecka lub ucznia zgodna z wnioskiem o wydanie opinii psycholodzy pedagodzy logopedzi
Diagnoza EEG – Biofeedback
Protokół diagnozy w karcie indywidualnej dziecka Justyna Konrad
Kategorie
- Aktualności (6)
- Dla dzieci i młodzieży (20)
- Dla rodzica (13)